Anna Gable är författare och examinerad språkkonsult som både skriver eget skönlitterärt material, hjälper andra att lyckas som författare och skriver bruksprosa för företag.
Den här bloggen handlar i första hand om mitt arbete med att skriva, redigera och publicera mina manus. Jag har också som mål att med jämna mellanrum ge gratis skrivtips åt andra som skriver.

________________________________________________________________________

.

söndag 24 juni 2012

Teaser audio trailer

Jag håller på med en reklamvideo för boken, men under tiden har det blivit en teaser audio av prologen. Håll till godo tills det kommer mer!

http://www.zorf.annagable.com/prolog.m4a

PS Om ni undrar varför bloggen uppdateras så sällan så beror det på att blogger tyvärr har bytt interface och man måste hålla på och klicka sig förbi tusen idiotsaker som man inte vill ha, samt leta sig fördärvad efter länken till nya inlägg och jag avskyr trams, så det mesta ligger numera på www.facebook.com/Zorf.se Välkommen att följa boken där också!

Inga kommentarer: