Anna Gable är författare och examinerad språkkonsult som både skriver eget skönlitterärt material, hjälper andra att lyckas som författare och skriver bruksprosa för företag.
Den här bloggen handlar i första hand om mitt arbete med att skriva, redigera och publicera mina manus. Jag har också som mål att med jämna mellanrum ge gratis skrivtips åt andra som skriver.

________________________________________________________________________

.

tisdag 7 oktober 2014

Bloggen kommer snart att byta namn

Jag skapade den här bloggen för att den som ville skulle kunna följa arbetet med min första roman, Ghosts, Drugs & Rock n'Roll. Nu har det flutit vatten under broarna och jag har släppt novellsamlingen Mattan, är med i antologin Maskinblod 3 och jobbar på nästa roman. Då kommer bloggen att behöva ett namn som täcker även detta. Stay tuned, som de säger på ett annat språk :)

Inga kommentarer: