Anna Gable är författare och examinerad språkkonsult som både skriver eget skönlitterärt material, hjälper andra att lyckas som författare och skriver bruksprosa för företag.
Den här bloggen handlar i första hand om mitt arbete med att skriva, redigera och publicera mina manus. Jag har också som mål att med jämna mellanrum ge gratis skrivtips åt andra som skriver.

________________________________________________________________________

.

fredag 12 augusti 2011

Erbjudande - gratis författarcoachning v 33!

Under vecka 33 ger jag gratis författarcoachning till de 7 första sidorna i din roman. Läs mer om hur du sickar in och vilka regler som gäller på http://www.annagable.com

Varmt väkommen med din text!

1 kommentar:

Zorf sa...

Det blev ett fantastiskt gensvar. Nu är dessvärre erbjudandet fulltecknat, men det kommer att komma fler! Besök min hemsida och håll utkik! www.annagable.com