Anna Gable är författare och examinerad språkkonsult som både skriver eget skönlitterärt material, hjälper andra att lyckas som författare och skriver bruksprosa för företag.
Den här bloggen handlar i första hand om mitt arbete med att skriva, redigera och publicera mina manus. Jag har också som mål att med jämna mellanrum ge gratis skrivtips åt andra som skriver.

________________________________________________________________________

.

måndag 19 september 2011

Inslaget på Nyhetsmorgon i tv4

Här är inslaget från Nyhetsmorgon i tv4 som jag pratade om tidigare. De diskuterar rockbiografier, som tydligen är hetare än någonsin. Jag tror att mitt manus ligger helt rätt i tiden, at målgrupperna inte bara tangerar varandra utan i stort sett är samma. Se inslaget (som börjar efter tre minuter med annat innehåll):
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=kultur_och_nojespanelen&videoid=1990981

Inga kommentarer: