Anna Gable är författare och examinerad språkkonsult som både skriver eget skönlitterärt material, hjälper andra att lyckas som författare och skriver bruksprosa för företag.
Den här bloggen handlar i första hand om mitt arbete med att skriva, redigera och publicera mina manus. Jag har också som mål att med jämna mellanrum ge gratis skrivtips åt andra som skriver.

________________________________________________________________________

.

onsdag 7 september 2011

Rockmerch

Även en fiktiv rockstjärna behöver väl ha t-shirts och annan merch som fansen kan skaffa för att visa sitt stöd? Jag håller som bäst på med några prototyper:

T-shirtidé
för boken

Halsband med adressen till hemsidan
Prototyp i plast, men metallbokstäver finns om jag ska göra det "på riktigt".



Plektrum
vitt

Plektrum
svart


Handmålad t-shirt för artisten Zorf. 
Inte klar, några lager till ska på och sedan ska texten fixeras. Bättre bild kommer när den är färdig. Om den blir mer än prototyp blir den inte handmålad utan tryckt.

Inga kommentarer: